Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@13:50:08 GMT

مدارس استان اردبیل تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۶۰۹

مدارس استان اردبیل تعطیل شد

بر اساس اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تمامی مدارس سطح استان اردبیل به دلیل پیشگری از شیوع ویروس کرونا به مدت دو روز تعطیل شد.

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تمامی مدارس سطح استان اردبیل به دلیل پیشگری از شیوع ویروس کرونا به مدت دو روز تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز های یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند ماه ۹۸ طبق مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان اردبیل به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین تمامی آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر تعطیل است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا تعطیلی تعطیلی مدارس آموزش و پرورش اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • معلم باید الگوی جامعه باشد
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند