Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:19:31 GMT

سامانه بارشی قوی به لرستان وارد می شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۶۷۰

سامانه بارشی قوی به لرستان وارد می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بهروز مراد پورمدیرکل هواشناسی لرستان گفت: بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید، کاهش دما‌های روزانه در تمام نقاط استان از روز دوشنبه تا بعد از ظهر روز چهارشنبه در این استان پیش بینی می‌شود.

او اظهار داشت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد محور‌های مواصلاتی، رواناب سطحی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، وقوع سیلاب‌های محلی، مه آلودگی و کاهش میدان دید افقی به ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وقوع صاعقه، آسیب رساندن به گلخانه‌ها و سازه‌های موقت و احتمال آسیب به تاسیسات سبک شهری و روستایی در سطح استان انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادپور با تاکید بر رعایت نکات ایمنی لازم و تجهیز خودرو‌ها به وسایل گرمایشی توصیه کرد: هم استانی‌ها از سفر‌های غیر ضروری، عدم صعود به ارتفاعات، توقف در حاشیه رود خانه‌ها و مسیل ها، قرار گرفتن در فضای باز و مکان‌های مستعد برخورد صاعقه پرهیز کنند.

او عنوان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با توجه به کاهش میدان دید به سبب مه گرفتگی در گردنه‌ها و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مدیریت بحران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان