Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهری شامگاه شنبه اعلام کرد: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آئین نامه اجرایی آن به اطلاع همه اهالی حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد می‌رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد برگزار شد جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۲۶۳ هزار و ۶۳۸ بود که اشخاص زیر به ترتیب:

۱- حسین حق وردی نام پدر صفر دارای ۱۰۸ هزار و ۶۸۱ رأی

۲- سمیه کلهر نام پدر ابوالفضل دارای ۲۹ هزار و ۱۰۸ رأی

۳- علی خزایی نام پدر امامعلی دارای ۲۱ هزارو ۱۰۰ رأی

۴- حسین اشرفی نام پدر قاسم دارای ۱۸ هزار و ۸۵۲ رأی

۵- سید حسین هاشمی فرد نلم پدر سید عباس دارای ۷ هزار و ۵۸۰ رأی

۶- پروانه نجمی نام پدر اسکندر دارای ۴ هزار و ۳۴۸ رأی

۷- زهرا حیدری نام پدر محمد حسین دارای ۳ هزار و ۹۶۳ رأی

۸- فرشاد ملکشاهی نام پدر علی حسن دارای ۳ هزار و ۹۳ رای

۹- علی عابدی نام پدر اسلام دارای یک هزار و ۹۰۸ رای

۱۰- شاپور نوری شهریور نام پدر احمد دارای یک هزار و ۸۵۵

۱۱- آیت الله یوسفیان توده رودی نام پدر اسماعیل دارای یک هزار و ۶۸۰

۱۲- احمد سبزی نام پدر امیدعلی دارای یک هزار و ۷

۱۳- محمد تقی کاویانی نام پدر نادر دارای ۸۷ رای

۱۴- محمد وارسته نام پدر مظفر دارای ۸۴۱ رای

۱۵- هادی جمشیدیان قلعه سفیدی نام پدر اکبر دارای ۷۲۴ را

۱۶- جواد کاویانی راد نام پدر عربعلی دارای ۶۳۳ رای

۱۷- فرامرز نجفی منش نام پدر کرامت دارای ۶۲۳ رای

۱۸- علیرضا رؤیت وند غیاثوند نام پدر قربان دارای ۳۹۱ رای

۱۹- مصطفی سامنی نام پدر یار حسین دارای ۳۵۲ رای

۲۰- حسن سلطانی مفرد نام پدر غلامرضا دارای ۳۵۱ رای

۲۱- محمد قاسم زاده باریکی نام پدر علی اکبر دارای ۳۰۵ رای

می‌باشد و اینک در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان دماوند برای قبول شکایت آماده می‌باشد، در ضمن به استناد تبصره‌های ۱ ،۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف ۷ روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارد و شکایتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد، همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پدر زهرا شماره تلفن شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دارای یک هزار حوزه انتخابیه دارای ۳ نام پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • محمد حسین میثاقی به سیم آخر زد | همه چیز به سن و سال نیست شما بیجا می‌کنی که...
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی