Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس از تصمیم VAR در بازی امشب با اسپال اصلا راضی نیست. او همچنین معتقد است خوش‌شانس‌ترین تیم فاتح لیگ قهرمانان می‌شود.

طرفداری- پس از پیروزی 2-1 یوونتوس برابر اسپال در هفته 25 سری آ، مائوریتزیو ساری، سرمربی یووه به گفتگو با خبرنگاران اسکای ایتالیا پرداخت:

وضعیت ما در این بازی مثل بازی قبلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرصت‌های زیادی خلق کردیم اما آن‌ها را گل نکردیم تا حریف بتواند تا ثانیه پایانی امیدوار بماند. حس می‌کنم تیم به وضوح در حال بهتر شدن است اما کمی حیف که بازی‌ها را با زدن گل‌های بیشتر، تمام نمی‌کنیم. در سه بازی قبلی، هفت مرتبه تیر دروازه حریفان را لرزانده‌ایم و این خوب است که تیم به صورت منظم موقعیت خلق می‌کند.

داوری بازی با اسپال: 

پنالتی‌های زیادی می‌دهیم و این غیرمعمول است. امشب داور به کمک VAR به سود اسپال پنالتی گرفت اما در واقع VAR درست عمل نکرد. فرض کنید این صحنه به سود ما رقم می‌خورد، تصور کنید آن‌گاه چه چیزهایی می‌گفتند! این که VAR بتواند تصمیمی بگیرد و در عین حال داور چنین توانایی‌ای نداشته باشد، کمی ناعادلانه است. پس چرا در چنین صحنه‌ای داور وجود دارد؟ لاپنا، داور مسابقه پس از بازی به من گفت در دستورالعمل این‌گونه ذکر شده است. من با این مسئله موافق نیستم اما خب، این قانون وجود دارد.

وضعیت کیه لینی: 

کیه لینی امشب یک ساعت بازی کرد و بازی قبل هم بیست دقیقه بازی کرد (کیه لینی در بازی با برشا 10 دقیقه بازی کرده بود!) و طی مدت حضور او گلی نخوردیم. مطمئننا کیه لینی هر سه روز نمی‌تواند بازی کند اما او در ده روز اخیر پیشرفت زیادی داشته و خیلی زودتر از انتظار به آمادگی رسید. اگر او همین گونه آماده بماند، در یکی از بازی‌های مهم پیش روی ما بازی خواهد کرد.

گل خوردن‌های بیش از حد: 

در دقایق مشخصی از بازی به شیوه خوبی دفاع کردیم اما وقتی این گونه نباشیم، سردرگم می‌شویم و شوت‌های زیادی به سمت دروازه ما می‌آید. از ابتدای فصل این مشکل را داشته‌ایم و حالا این مشکل به صحنه‌هایی جزئی محدود شده است. امیدواریم بتوانیم این مشکل را به طور کلی از بین ببریم.

لیگ قهرمانان اروپا: 

چه زمانی یوونتوسی که هواداران انتظار دارند را چه زمانی خواهیم دید؟ به این بستگی دارد که انتظار مردم و هواداران چیست. تیم در حال پیشرفت است و پتانسیل زیادی برای بهتر شدن دارد. هدف ما باید کسب اسکودتو و رویای ما باید کسب لیگ قهرمانان باشد. گاهی اوقات در زندگی خوب است که به دنبال رویاهایتان بروید و اهداف خود را گم کنید. مشکل این است که در لیگ قهرمانان، بازی‌های کم اما سرنوشت‌ساز در دور حذفی انجام می‌شود. 10-12 تیم مدعی در لیگ قهرمانان حضور دارند. تیمی که در نهایت قهرمان می‌شود، لزوما بهترین نیست بلکه خوش‌شانس ترین است. فصل گذشته چلسی با 13 برد و دو تساوی قهرمان لیگ اروپا شد و در یک مرحله در خطر حذف قرار داشتیم که در نهایت در ضربات پنالتی صعود کردیم. این یعنی با وجود شکست ناپذیر بودن و تنها دو تساوی، ممکن بود حذف شویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا