Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا ،محمد جواد فدائی در پیام خود آورده است :مردم شریف استان کرمان همواره در روز های حساس و مهم، نقش آفرین بوده اند و در دوم اسفند نیز حضور مردم دیار کریمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تابلویی دیگر از عزت و سربلندی را خلق کرد.

در ادامه این پیام آمده ؛ رای تک تک مردم بزرگوار استان کرمان که در شعب اخذ رای در ۲۳ شهرستان استان کرمان و به خصوص در شعبه مستقر در جوار مزار سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهداء به صندوقهای رای انداخته شد مایه امید و دلگرمی برای علاقه مندان به انقلاب اسلامی و ایران و ناامیدی دشمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در بخش دیگری از این پیام می خوانیم: در برگزاری انتخابات در استان کرمان بیش از ۴۰ هزار نفر فعالانه مشارکت داشتند و از تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، ونیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و همچنین مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی و معتمدان و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که در برگزاری انتخابات  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بر پایه صحت و سلامت، امنیت، قانونمداری و بی طرفی کوشیدند، تشکر می کنم.
این پیام چنین ادامه داده  ضمنا از همه تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی، نخبگان و گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات استان و صداوسیمای مرکز کرمان که در کنار هم متعهدانه به صحنه آمدند و در ترغیب مردم به حضور فراگیر در انتخابات تلاش کردند  تقدیر می‌ نمایم.
با اتمام فرآیند رقابت های انتخاباتی، همه ما وظیفه داریم در کنار یکدیگر، منسجم و بااراده، مصمم و امیدوار، در پرتو منویات مقام معظم رهبری و اندیشه های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) وظیفه و سهم خود را مسئولانه و همدلانه به مردم، نظام  و وطنمان ایفا کنیم که اینک فصل تلاش و همدلی برای اعتلای استان کرمان و ایران اسلامی است.
در بخش پایانی این پیام می خوانیم: ضمن تبریک به منتخبان مردم امیدوارم با اولویت قراردادن منافع ملی و خواسته های مردم در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و توانمند را فراهم کنند و با همکاری و همراهی با سایر قوا، به تحقق برنامه های توسعه و پیشرفت کشور با وضع قوانین کارشناسانه و راهگشا غنا و شتاب بخشند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود