Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در آیین بهره برداری از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح آسفالت ۲۵۱ کیلومتر راه روستایی در استان با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین امروز ۶ پروژه شامل بهره برداری از ۷۵ دوربین ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، نصب ۴۰ دوربین نظارت با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال، احداث ۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال، ایجاد ۳ پاسگاه پلیس راه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، طرح روکش آسفالت شامل ۱۸۱ کیلومتر، عملیات ۶۵ کیلومتر چیپسیل، طرح ۹۵۰ کیلومتر فوگسیل با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال و طرح روشنایی ۱۲ کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهرامی نیا اظهار داشت: بر اساس این طرح ۲۵۱ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی سهمیه استان خوزستان هستند که پیمانکاران این پروژه مشخص شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راهداری قرارداد منعقد شده است و امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها حدود ۲ میلیون متر مربع از راه‌های استان لکه گیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه باید زیرساخت‌های مناسبی در استان داشته باشیم تا بتوانیم جابه‌جایی که در شبکه راه‌ها انجام‌می شود به سهولت و ایمن باشد، تصریح کرد: در سال جاری حدود یک میلیون متر مربع لکه گیری راه‌ها و ۲۴۶ کیلومتر انواع روکش راه نیز در استان انجام شده است.

غلامعباس بهرامی نیا اذعان داشت: در حوزه حمل‌و نقل کار‌های بسیار خوبی انجام شده است و اعتبارات نسبت به ۲ سال گذشته بیش از ۲.۵ برابر افزایش داشته است.

او بیان کرد: طی ۱۱ماهه امسال ۱۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام حمل شده است و در مجموعه وزارت راه کار‌های سخت افزاری و نرم افزاری خوبی انجام شده تا کالا با سرعت بیشتری از بنادر استان ترخیص شود.

بهرامی نیا افزود: سالانه بیش از ۴۰‌میلیون تن بار از استان خوزستان به سایر نقاط کشور جابجا می‌شود و همچنین این استان با ۲۳ پایانه مسافربری دومین استان کشور است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت جاده حمل و نقل راه و شهرسازی اعتباری بالغ میلیارد ریال بهرامی نیا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین