Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو شامگاه شنبه اعلام کرد: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آئین نامه اجرایی آن به اطلاع همه اهالی حوزه انتخابیه ورامین پیشوا و قرچک می‌رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا و قرچک برگزار شد جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۱۳۴ هزار و ۳۵۷ بود که اشخاص زیر به ترتیب:

۱- حسین نوش‌آبادی نام پدر میرزا آقا دارای ۴۴ هزار و ۱۷۵ رأی

۲- محمد هداوند خانی نام پدر شیرعلی دارای ۱۶ هزار و ۳۲ رأی

۳- سعید صدیق منفرد نام پدر شیرعلی دارای ۱۵ هزار و ۲۳۷ رأی

۴- علی خزایی نام پدر مراد دارای ۱۲ هزار و ۳۵۶ رأی

۵- مجید شصتی نام پدر عزیز دارای ۶ هزار و ۴۳۰ رأی

۶- احمد رضایی نام پدر علی دارای ۲ هزار و ۷۰۴ رأی

۷- روح الله شکری نام پدر غلامعلی دارای یک هزار و ۹۱۶ رأی

۸- مهناز مهابادی دارای نام پدر احمد دارای یک هزار ۸۴۷ رأی

۹- محمد حسین برزده نام پدر رمضان دارای یک هزار و ۸۱۶ رأی

۱۰- حسین علی حبیبی نژاد نام پدر مرتضی دارای یک هزار و ۶۹۳ رأی

۱۱- محمد تاجیک نام پدر حسن دارای یک هزار و ۶۶۸ رأی

۱۲- عباس شفیعی نژاد نام پدر براتعلی دارای یک هزار و ۶۰۲ رای

۱۳- مریم شریفی نام پدر براتعلی دارای یک هزار و ۶۰۲ رأی

۱۴- هاشم آقاجانی نام پدر غلامعلی دارای یک هزار و ۳۳۷ رأی

۱۵- مرتضی شاهرخی نام پدر حسین دارای یک هزار و ۲۳۴ رأی

۱۶- احمدرضا جمالی نام پدر اسماعیل دارای ۹۸۷ رأی

۱۷- محسن قویدل کورکا نام پدر حسین دارای ۹۲۰ رأی

۱۸- هادی مسجدی نام پدر ابراهیم دارای ۳۱۹ رأی

۱۹- سهراب امینیان رضوی نام پدر سیاوش دارای ۳۱۳

۲۰- یاسر رنجبر زواره نام پدر عبدالله دارای ۱۹۸ رأی

می‌باشد و اینک در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان ورامین برای قبول شکایت آماده می‌باشد، در ضمن به استناد تبصره‌های ۱ ،۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف ۷ روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارد و شکایتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد، همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4860385

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوش آبادی ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام بوشهر تعطیلی مدارس ویروس کرونا گرگان شهرکرد دهه فجر قزوین بیرجند دارای یک هزار حوزه انتخابیه نام پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند