Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی تکلو با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما الگویی موفق برای و حرکت منسجم کانون های مساجد است، گفت: رویداد ملی فهما حفظ، تقویت و بالندگی سنگر اصیل اسلام و انقلاب را به عنوان هدف غایی و نهایی خود ترسیم کرده است.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:رویداد ملی فهما الگویی موفق برای نظام بخشی و حرکت منسجم کانون های فرهنگی هنری مساجد است، رویداد ملی فهما؛ حفظ، تقویت و بالندگی سنگر اصیل اسلام و انقلاب را به عنوان هدف غایی و نهایی خود ترسیم کرده و در این مسیر ضمن ارزیابی نقاط ضعف و قوت، سعی دارد با به کار بستن ظرفیت های بالقوه و بالفعل بچه های مسجد، در راستای رفع نقایص برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه رویداد ملی فهما با توجه به گستردگی مساجد در کشور، سبب شکل گیری حرکتی جدی در عرصه فعالیت های مسجدی شد، گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه شبکه سازی خوبی در رویداد ملی فهما صورت گرفته است در نتیجه ظرفیت مناسبی در راستای تحقق اهداف فرهنگی فراهم شده است.

 

وی ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری را یکی از محورهای اصلی این رخداد عظیم فرهنگی برشمرد و گفت: جوان گرایی از مهمترین دغدغه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری در این رویداد ملی است که خانواده، زندگی مومنانه و همبستگی در بطن آن قرار دارد.

 

ابدالی تکلو ادامه داد:اینکه کانون های مساجد از طریق این شبکه سازی و فضای مجازی در قالب یک شبکه واحد با یکدیگر مرتبط هستند مسئله حائز اهمیتی است و تاثیر به سزایی دارد اما باید رویکرد تعاملی بیشتری میان کانون ها ایجاد شده و زمینه های اشتراک تقویت شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی اظهارداشت: فهما نمایی کامل، درخشان و موفق از جذب و هدایت آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به مساجد را نشان می دهد که ثمره اجرای برنامه های متنوع و مختلفی است که کانون های فرهنگی هنری متناسب با نیاز آنان به اجرا در آورده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه رویداد ملی فهما، نوید یک فعالیت و شکوفایی بزرگ محتوایی را در کشور می دهد، افزود: اولین رویداد ملی فهما با موفقیت برگزار شده تا فضایی برای همدلی بیشتر، کمک و آموزش جوانانی باشد که در حوزه مساجد فعالیت می کنند.

 

ابدالی تکلو با بیان اینکه رویداد ملی فهما می تواند نوید بخش آینده ای روشن برای بچه های مسجد باشد، گفت: این نظم جدید که بر اساس سامانه فهما کلیه فعالیت‌های کانون‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد توانسته است نظام نوینی را رقم بزند و در قالب رقابتی سالم حرف‌های نو و تازه‌ای از کانونهای مساجد را به جامعه انتقال دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی بیان کرد:دوره جدید فعالیت‌های کانونها با یک سازماندهی نوین و امیدآفرین شکل گرفته و مساجد علاوه بر این که دارای کانون های فرهنگی هنریِ بالنده، پرکار و باکیفیت شده‌اند یک نظام جدید نیز بر فعالیت‌های آنها حاکم شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه رویداد ملی «فهما» فرصت خوبی برای ارتقای فعالیت های مختلف تخصصی کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: اگر رویداد ملی فهما تخصصی تر به عرصه ها ورود یابد می تواند زمینه ساز فعالیت چشمگیر کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ستاد هماهنگی کانون رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری کانون های مساجد ابدالی تکلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی