Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:36:40 GMT

تعطیلی همه مراکز آموزش عالی لرستان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۷۶۲

تعطیلی همه مراکز آموزش عالی لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران در خصوص تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مؤسسات و مراکز آموزش عالی استان لرستان در (۴و۵و۶و۷ اسفندماه) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به استناد مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان لرستان که ساعت ۱۹ روز شنبه ۹۸/۱۲/۳ به ریاست استاندار محترم تشکیل شد کلیه مقاطع تحصیلی دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر و همچنین کلیه مؤسسات و مراکز آموزش عالی استان لرستان به شرح ذیل تعطیل اعلام می‌گردد:

با توجه به اینکه مدارس و مراکز آموزش عالی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد استفاده قرار گرفته اند روز یکشنبه مورخ ۴ اسفندماه جهت نظافت و ضدعفونی تعطیل می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه اخطاریه‌های هواشناسی و پیش بینی وقوع سیل در استان روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۵و۶و۷ اسفندماه) کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی نیز تعطیل اعلام می‌گردند.

کد خبر 4860390

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی دانشگاه ها استانداری لرستان خرم آباد مدیریت بحران ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام بوشهر تعطیلی مدارس ویروس کرونا گرگان شهرکرد دهه فجر قزوین بیرجند مراکز آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!