Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:03:08 GMT

آفتابی شدن رئیس امارات

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۳۹۸

آفتابی شدن رئیس امارات

خبرگزاری امارات "وام" ویدیویی کوتاه از رئیس امارات منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از این خبرگزاری، طبق این ویدیو گویا خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات اقدام به گشت زنی در جنگل محافظت شده "غناظة" به همراه محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و رهبر دوفاکتوی امارات، طحنون بن محمد آل نهیان، نماینده حاکم منطقه العین
و منصور بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیردر امور ریاستی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ویدیوی پخش شده توسط خبرگزاری رسمی امارت، خلیفه بن زاید را نشسته بدون اینکه حرکتی داشته باشد، نشان می‌دهد.

امارات بعضا اخباری از سفر ویژه‌ رئیس امارات به خارج از کشور بدون اعلام مقصد و اهداف سفر یا تصاویری از او در جریان خروج یا ورود به کشور منتشر می‌کند.

رئیس ۷۰ ساله امارات از زمان وخامت حالش بعد از سکته‌ای که در ۲۴ فوریه ۲۰۱۴ کرد هیچ فعالیت رسمی علنی ندارد بلکه هر از گاهی در برابر چشم‌ها حاضر می‌شود.

خلیفه از سوم نوامبر ۲۰۰۴ ریاست امارات را در دست دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات متحده رئیس امارات بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی