Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@19:05:54 GMT

ما آمدیم تا انتخابات بعدی همه بیایند!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۶۱۵

دوم اسفند، برگ دیگری از دفتر انتخابات در ایران اسلامی رقم خورد. سیاسیون اصلاح‌طلب، اذعان می‌کنند به خودشان باختند؛

اخبار سیاسی - به کارنامه‌ای که نداشتند؛ به فشاری که ندانم‌کاری‌هایشان بر سر مردم آورد؛ به نگاه خیره شده به افقی که آفتاب تابان نداشت، ظلمات داشت؛ به دیوار کشیدن‌های آن‌ها بین جوانان و کار، بین جوانان و ازدواج، بین مردم و خوشبختی و بین پدران با جهیزیه‌ای که برای دخترشان می‌خواهند فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید هم در تهران سی هیچ ببازید؛ باید هم در کشور، تابلودارهای اصلاح‌طلب و به قول دولتی‌ها، اعتدالیون، اقبالی نداشته باشند. تازه مردم دریافتند که در مناظرات قبلی چه کسانی جای کلید و گازانبر را عوض کردند؛ همان‌طور که جای شهید و جلاد را …

سرلیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، محمدباقر قالیباف ، خطاب به مردم گفت: «من به تمام ۳۰ نفر لیست «ایران سربلند» رأی می‌دهم بی کم‌وکاست؛ شما نیز به همه آن‌ها رأی دهید بی کم‌وکاست.» تهرانی‌ها امیدوارانه بی کم‌وکاست به ۳۰ نفر رأی دادند و در سراسر کشور هم گفتمان انقلابی و اصولگرایی، جای خود را به گفتمان وادادگی و اصلاح‌طلبی داد. حضور چهره‌های جوان‌تر و باانگیزه‌تر به نسبت ادوار قبلی نوید شکل‌گیری یک مجلس پویا و فعال را می‌دهد.

مجلس نو شد؛ محمدباقر قالیباف، مطرح‌ترین گزینه ریاست مجلس است و همیشه با کارنامه‌اش حرف زده؛ شاید هیچ‌وقت کسی به‌اندازه الان، مجلس را جدی نمی‌گرفت، اما با حضور فردی که کوچک‌ترین کارها را هم جدی می‌گیرد، مجلس در رأس امور قرار می‌گیرد. تقنین، ریل‌گذاری و نظارت جدی گرفته می‌شود. دولت، هم باید بتواند پا به‌پای مجلس، قوی شود. مجلس دست دولت را محکم خواهد گرفت؛ آرام‌آرام می‌دود، سرعت می‌گیرد تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند و اگر دولت به دویدن اقدام نکند، روی زمین کشیده خواهد شد چون ما مثل طرفداران این دولت نیستیم که رفیق نیمه‌راه شدند، ما معتقدیم تا ۱۴۰۰ باروحانی!

جبهه انقلاب ، پیروز انتخابات بود اما مشارکت، آن‌گونه که شایسته نام ایران بود اتفاق نیفتاد؛ البته شرایط، عادی نبود؛ از کروناویروس‌ها تا کوران حوادث، از خستگی دولت تا بستگی مجلس، از بنزین ۳ هزارتومانی تا گوشت ۱۰۰ هزارتومانی، از ناامیدی به لیست امید تا بی‌اعتمادی به یاران هاشمی، همه و همه باعث شد، نگوییم همه آمده بودند! اما ما آمدیم تا انتخابات بعدی همه بیایند.

 مسعود پیرهادی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مجلس پویا جبهه انقلاب انتخابات مجلس اصلاح طلبان روزنامه رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد