Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود:مسئولین برای مبارزه با کرونا در ورزش با جمع بندی همه مسائل به این نتیجه و تصمیم واحد رسیده اند که سه مسابقه لیگ برتر در روزهای یکشنبه بدون تماشاگر برگزار شود.این یک تصمیم کلی است  و مختص یک تیم نیست اما متاسفانه مسئولین باشگاه سپاهان نمی خواهند قانون اجرا شود و مدام مخالفت خود را با این موضوع اعلام می دارند

وی تصریح کرد:باید احترام به تصمیمات کلان و مهم را در دستور کار قرار داد و  طبق تصمیم کلی مسوولان بازی های فردا بدون حضور تماشاگران باید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی اگر در تهران هم برگزار می شد نیز بدون تماشاگر بود کمااینکه این تصمیم برای کلیه بازی های فردای لیگ برتربوده و برخی اظهاراتی که درباره چنین مسائلی شنیده می شود جای تعجب دارد.

قدوسی ادامه داد: آقای سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در جلسه هماهنگی طی تماسی بر لزوم برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران تاکید کرده‌اند. باشگاه سپاهان نسبت به این موضوع اعتراض دارد.انها صراحتا می گویند یا بازی با تماشاگر برگزار یا لغو شود و این پذیرش برگزاری بازی با حضور تماشاگر  در شرایطی که بنا بر نظر مسوولان باید بازی های فردا  بخاطر جلوگیری از شیوع بیماری کشنده و خطرناک کرونا بدون تماشاگر برگزار شود جای تعجب بسیار دارد.ایا اگر بازی در تهران بود هم چنین نظری داشتند؟چرا باید گفت یا با تماشاگر و یا لغو بازی؟آیا نباید سلامت مردم بر هر چیزی ارجح باشد. در این شرایط آیا رواست تماشاگران دو تیم و دیگر بازی ها در کنار هم و روی سکوها بازی ها  را تماشا کنند و خیلی راحت سلامت و  جان شان در خطر قرار گرفته و دچار مخاطره و  اسیب های جبران ناپذیر شوند.

قدوسی در ادامه  گفت:از برخی مسائل و اتهامات واهی که مطرح می شود و متاسفانه با انها برخوردی هم صورت نمی گیرد متعجبیم.نیاز به گفتن حقایقی که چون روز روشن اشکار است هم نیست چرا که مستندات نشان می دهد تیم پرسپولیس در فصل جاری از ناحیه تصمیمات اتخاذ شده، اشتباهات داوری و برنامه مسابقات مجموعا بیش از هر تیمی متضرر شده است‌.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان پرسپولیس روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر یک بر صفر به سپاهان باخت که در آن دیدار یحیی گل محمدی سرمربی تیم بود و اوسمار ویرا نقش دستیار اولش را بازی می کرد. 

پرسپولیس چهارشنبه آینده باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد کاری که رقیب دیرینه یعنی استقلال با سپاهان کرد و در تهران با یک گل انتقام شکست اصفهان را گرفت.

البته ویرا باید قبل از آن تیمش را به مصاف آلومینیوم اراک بفرستد.

حریفی که در اولین بازی دور برگشت پرسپولیس را شکست داد و اتفاقاً آن دیدار اولین دیداری بود که اوسمار ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشست.

در واقع مربی برزیلی سرخپوشان پایتخت دو دیدار انتقامی را در دو جام مختلف مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در پیش دارد. 

تیم‌هایی که در چند سال اخیر بیشتر از سایر رقبا پرسپولیس را شکست داده اند.

پرسپولیس سابقه شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را دارد و در زمان مربیگری سید مهدی رحمتی در این تیم، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد. 

پرسپولیسی ها پارسال هم در لیگ برتر یک بار به سپاهان باختند اما در جام حذفی و در اصفهان ۴ بر ۲ این حریف پرمهره را شکست دادند. 

نکته مهم دیگر این که رضا درویش گفته بود بعد از بازی با سپاهان قرارداد اوسمار ویرا تمدید می شود که این مسأله هم نشان از اهمیت خاص این دو بازی برای سرمربی پرسپولیس دارد.

او می داند که در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان مشکل خاصی برای تمدید نخواهد داشت اما شاید در غیر این صورت تردیدهایی در بحث تمدید قرارداد ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!