Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیت سودان از جامعه بین الملل خواست برای لغو تحریم ها از سودان جنوبی تلاش کند.

وی در جریان مراسم اجرای توافقنامه صلح در سودان جنوبی افزود: مرحله انتقالی نیازمند اتحاد و همکاری برای تحقق خواسته هایمان دارد.

البرهان تصریح کرد: مرحله انتقالی نیازمند حمایت و همیاری از سوی برادران ما در سودان جنوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ملت سودان جنوبی مکمل ملت سودان است و سرنوشت هر دو مشترک است. تکمیل روند صلح در سودان جنوبی آغاز تحقق صلح در سودان است.

البرهان در ادامه تصریح کرد: تحقق صلح به فدارکاری و شجاعت نیاز دارد و طرف های درگیر در سودان جنوبی نیز این ویژگی ها را دارند.

کد خبر 4860435 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالفتاح البرهان سودان سودان جنوبی سوریه ایالات متحده آمریکا ایران ادلب ترکیه عراق روسیه رژیم صهیونیستی ویروس کرونا معامله قرن فلسطین عربستان سعودی دونالد ترامپ ارتش سوریه سودان جنوبی صلح در سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی