Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر نتایج قطعی آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شبه جزیره و بنادر شمالی، ساحلی و جنوبی استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «عباس جمشیدی» روز یکشنبه (4 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان اظهار داشت: با اتمام شمارش آراء شرکت کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار نفر راه یافته از چهار حوزه انتخابیه استان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر افزود: نمایندگان استان بوشهر در مجلس آتی در چهار حوزه انتخابیه در همین مرحله مشخص شده اند.

جمشیدی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شبه جزیره بوشهر و بنادر شمالی استان که شامل شهرستان های بندری بوشهر، گناوه، دیلم، ریگ و جزیره خارگ است، عبدالکریم جمیری، نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس نهم، با کسب بیشترین میزان آراء شرکت کنندگان در انتخابات، برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه برای مجلس یازدهم انتخاب شد.


وی اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی، نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس نهم، این دوره نیز در حوزه انتخابیه بنادر جنوبی استان بوشهر که شامل شهرستان های بندری دیر، کنگان، جم و عسلویه است موفق به کسب اکثریت آراء داوطلبان شرکت کننده در انتخابات شد و توانست برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه به مجلس یازدهم راه یابد.


رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر اعلام کرد: در حوزه انتخابیه مناطق ساحلی که شامل شهرستان های دشتی و تنگستان است غلامحسین کرمی از سایر رقبا پیشی گرفت و موفق به کسب بیشترین آراء شرکت کنندگان در انتخابات این حوزه شد و به عنوان نماینده جدید مردم دشتی و تنگستان وارد مجلس شورای اسلامی شود.


جمشیدی بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی، با کسب اکثریت آراء، برای اولین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: عبدالکریم جمیری با کسب ۲۹ هزار و ۶۹ رأی، حجت الاسلام موسی احمدی با کسب ۳۸ هزار و ۹۹۸ رأی، غلامحسین کرمی با کسب ۶۸ هزار ۴۵۷ رأی و ابراهیم رضایی با کسب ۸۹ هزار و ۹۴۱ رأی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قاطعانه موفق شدند به عنوان نماینده جدید مردم چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

خبرنگار شبستان: حامد فکوری

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابراهیم رضایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان مجلس شورای اسلامی عنوان نماینده حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز