Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@23:45:26 GMT

جاده ایلام - مهران از فردا مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۹۷۲

جاده ایلام - مهران از فردا مسدود می شود

تین نیوز

رییس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور اجرای عملیات عمرانی بخشی از مسیر جاده ایلام - مهران از فردا دوشنبه به ۹ روز مسدود می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: محور ایلام - مهران کیلومتر هفت به دلیل اجرای عملیات انفجار، ریزش و ترانشه برداری از فردا دوشنبه پنجم اسفندماه لغایت ۱۳ اسفندماه مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محورهای جایگزین شامل ایلام - جاده قدیم صالح آباد و بالعکس و همچنین ایلام- ملکشاهی - ترشابه و بالعکس خواهد بود.

رییس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: رانندگانی که قصد سفر در این مسیرها را دارند باید با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی، سفری مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدا تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر بوده پس بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند.

شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ۱۱ کیلومتری این شهر مهمترین کانون تردد زائرین عتبات عالیات است که هر سال بیش از سه میلیون زائر از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می کنند که بخش قابل توجهی از این زائران در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد می کنند.

تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در چند سال اخیر با توجه به افزایش حجم سفرهای زائرین اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش های دیگری نیز از این جاده در دست انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود