Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:47:45 GMT

پیگیری دغدغه‌های معیشتی مردم یک اولویت است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۹۹۹

پیگیری دغدغه‌های معیشتی مردم یک اولویت است

حسین خسروی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برنامه‌های آتی خود برای پیگیری خواسته‌های مردم اظهارکرد: در قدم اول یک دور کامل دیگر از نقاط مختلف حوزه انتخابیه بازدید خواهم کرد تا از نزدیک با مشکلات اقشار مختلف آشنا شوم.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از جمله اولویت‌های امروز کشور و البته خراسان‌جنوبی موضوع معیشت مردم و بحث بیکاری است، بیان‌کرد: نشستن پای درددل تولیدکنندگان و فعالان در عرصه اقتصاد و همه کسانی که در این زمینه تأثیرگذار هستند نیز در برنامه کاری من وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی ادامه‌داد: در قدم بعدی نشستی با نماینده فعلی مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خواهم داشت تا با جزئیات بیشتری از مشکلات پیگیری شده توسط ایشان مطلع و در ادامه مسیر نسبت به این موارد پیگیری شده نیز توجه ویژه‌ای داشته باشم.

وی گفت: البته مردم عزیز حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف مطلع هستند که همه این موارد در چارچوب وظایف نماینده مجلس قابل پیگیری است.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمینه شیوه تعامل خود با گروه‌ها و جناح‌های سیاسی فعال در خراسان‌جنوبی یادآور شد: وقتی کسی به عنوان نماینده مجلس از یک حوزه انتخابیه برگزیده می‌شود بی شک نماینده همه مردم (حتی کسانی که به او رأی نداده‌اند) است.

خسروی گفت: بر این اساس در دوران نمایندگی مجلس با همه جریانات سیاسی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنند، تعامل خواهم داشت.

کد خبر 4860424

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خسروی نمایندگان مجلس بیرجند انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر ویروس کرونا شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز درمیان و خوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم