Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بارزترین ویژگی تیم استقلال در فصل جاری، قدرت شگرف خط حمله این تیم است. آبی‌ها نه تنها بهترین خط حمله لیگ برتر را با اختلاف نسبت به رقبا در اختیار دارند، بلکه برای اولین بار ۳ مهاجم این تیم در کورس آقای گلی قرار دارند که هر کدام از آنها این شانس را دارند تا در پایان فصل به این عنوان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان تهران از ابتدای فصل در مجموع لیگ برتر، جام حذفی، پلی آف و مرحله گروهی آسیا ۲۵ بار به میدان رفته‌اند و در این تعداد بازی ۵۳ گل زده‌اند تا به طور میانگین بیشتر از ۲ گل به ازای هر بازی داشته باشند که این آماری خوب در فوتبال ایران به حساب می‌آید.

استقلال در ۲۳ بازی از ۲۵ بازی گلزنی کرده و تنها در ۲ بازی از مسابقات این فصل خود نتوانسته توپ را از خط دروازه حریفانش عبور دهد که این هم رکوردی جالب توجه برای آنها می باشد.

تنها بازی‌هایی که آبی پوشان موفق به گلزنی نشده‌اند، هفته اول لیگ برتر مقابل ماشین سازی در تبریز و هفته چهارم دیدار مقابل پرسپولیس است که آنها در هر دو بازی با نتایج مشابه یک بر صفر شکست خورده‌اند. 

استقلالی‌ها ۳۷ گل در ۱۹ بازی لیگ برتر، ۶ گل در ۲ بازی جام حذفی، ۸ گل در ۲ بازی پلی آف و ۲ گل در ۲ بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در مجموع ۵۳ گل در ۳ جام و ۲۵ بازی به ثمر رسانده‌اند. 

کد خبر 4859721 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جام حذفی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان ۲ بازی لیگ برتر گل در ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر پذیرای استقلال خوزستان بود که در پایان 90 دقیقه این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (69MB)

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی