Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@05:37:23 GMT

نام بازیگران مطرح تضمینی برای موفقیت فیلم نیست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۲۱۴۸

آفتاب‌‌نیوز :

سجاد نوروزی، مدیر سینما آزادی، درباره شکست فیلم‌های چند ماه اخیر در گیشه، به خصوص فیلم سینمایی «مشت آخر» گفت: دیگر برای پر فروش شدن فیلم اسم بازیگران مطرح کافی نیست، مردم امروز فیلم‌های روز دنیا را به راحتی در خانه‌هایشان با بهترین کیفیت می‌بینند و سینمای ما در رقابت با سینمای جهان باید حرفی برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم دیگر برای دیدن هر فیلمی هزینه نمی‌کنند و طبیعتاً فیلم‌هایی موفق هستند که بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند.

نوروزی تصریح کرد: همه باید خود را به روز کنند و شکست در انتظار کسانی است که این به روز رسانی را جدی نگیرند. اگر فیلمی در سینمای ما شکست می‌خورد احتمالاً کیفیت لازم را برای جلب نظر مخاطب امروزی ندارد، حتی اگر آن فیلم با معیارهای دیروز بهترین فیلم باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سینما آزادی فیلم سینمایی اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.

دیگر خبرها

  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف