Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:12:20 GMT

توزیع بیش از ۳۶.۶ میلیون تن شکر در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۲۲۵۲

توزیع بیش از ۳۶.۶ میلیون تن شکر در آذربایجان‌غربی

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان‌غربی جزء استان‌های رتبه نخست در تولید چغندرقند و شکر در کشور است و امسال برای تولید قند و شکر، یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن چغندر در مزارع توسط کشاورزان تولید و تحویل کارخانه‌ها شده‌است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای برنامه های تنظیم بازار بیش از ۳۴ هزار و ۴۴۳ تن شکر برای مصرف عموم مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان توزیع شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جهت تأمین شکر مورد نیاز کشور در ایام پایانی سال، ۵۰ هزار تن شکر برای مصرف واحدهای صنعتی و خانوارها تخصیص یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: سهم استان از این سهمیه، یک هزار تن برای مصارف خانوار بوده که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از یک‌هزار تن نیز برای مصارف واحدهای صنفی و صنعتی تخصیص یافته و توزیع خواهد شد.

بابایی اظهار داشت: مشکلی در تأمین شکر مورد نیاز استان وجود ندارد و هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شکر در بازار تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، افزایش متناوب قیمت شکر از سوی برخی توزیع‌کنندگان از جمله مشکلات مردم در آذربایجان‌غربی است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت شکر مشکلات مردم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال