Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:15:59 GMT

نقد و بررسی کتاب«مبانی نوروسایکولوژی انسان»

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۲۵۶۹

نقد و بررسی کتاب«مبانی نوروسایکولوژی انسان»

موسسه خانه کتاب به مناسبت هفته آگاهی از مغز، نشست نقد و بررسی کتاب«مبانی نوروسایکولوژی انسان» را ۵ اسفند در سرای اهل قلم برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، کتاب «مبانی نوروسایکولوژی انسان» دوشنبه (۵اسفند ماه) با حضور حسین زارع منتقد، مهدی شریف الحسینی و احمد علی پور مترجم در سرای اهل قلم نقد و بررسی  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب مبانی نوروسایکولوژی انسان تألیف پروفسور برایان کولب وپروفسور یان ویشاو اساتید پرآوازه دانشگاه لت بریدج کانادا، اولین متن درسی است که رویکردی جامع را برای کلاس درس فراهم کرده است. این کتاب منحصر به فرد باعث دستیابی دانشجویان به آخرین پژوهش‌ها در خصوص نوروسایکولوژی همراه با ارائه قابل فهم و هنرمندانه مطالب درسی در قالب یک مدل جدید از ارتباط رسانه با دانشجوشده است.

 

نشست نقد و بررسی کتاب«مبانی نوروسایکولوژی انسان» دوشنبه (۵اسفند ماه) ساعت ۱۵  در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک۲،  برگزار می شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب کتاب نقد و بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «چشم ها تنها برای دیدن نیستند» نوشته مصطفی عظیمی‌فر به تازگی توسط انتشارات سیب کال در اهواز منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت یک روز از زندگی نویسنده‌ای را بیان می‌کند که پرسش‌گرانه محیط و جامعه اطراف خود را بررسی کرده و از میان لایه‌های سطحی و موضوعات روزمره زندگی به مفاهیمی عمیق دست می‌یابد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همان‌گونه که در ابتدا گفتم بیدارشدن و سلام دادنم به روز جدید آن هم با آرامش و مهربانی، ارتباطی با مرفه بودن یا بی درد بودنم ندارد.

شما اگر انسانی را می‌بینید که در آرامش روزگار می‌گذارند دلیل بر این نیست که رنجی نداشته باشد. نه آدم‌ها همیشه رنج دارند؛ اما گاهی رنج های موجود قابل تحمل تر از دردهای گذشته هستند و این دلیل آرام بودن است.

اصلاً ما چاره ای جز داشتن آرامش نداریم یعنی حتی شخصی که در اوج رنج ها قرار دارد، باید همواره آرامشش را حفظ کند.

شاید بگویید این یک شعار توخالی است. ولی از شما می‌پرسم؛ چگونه می توان از چنگال رنجی سخت، بدون حفظ آرامش و تلاش برای ارتقای آن آرامش رهایی یافت؟

این‌کتاب در ۱۰۶ صفحه، شمارگان ۲۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093897 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • آن چه این نامردمان با جان انسان می کنند! | ببینید