Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:12:49 GMT

تشریح آخرین وضعیت شهردار منطقه ۱۳ از زبان حناچی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۲۵۹۷

آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی شهردار تهران که برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران در صحن شورای شهر تهران حاضر شده بود در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: شب گذشته با رحمان زاده صحبت کردم و نسبت به روزهای گذشته حال او بهتر بود.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا شهردار منطقه ۱۳ به کرونا مبتلا است یا خیر گفت: از چهار تست و آزمایش رحمان زاده نتیجه ۳ ازمایش مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی ادامه داد: تلاش ما این است تا محیط‌های عمومی را ضدعفونی کنیم تا از این طریق انتشار ویروس کرونا کاهش پیدا کند.

او تصریح کرد: نامه‌ای به وزارت بهداشت نوشتم و در آن خواستم اگر تمهیداتی برای کنترل ویروس کرونا لازم است اتخاذ و به ما اعلام کند.

شهردار تهران تصریح کرد: به طور طبیعی در مکان‌هایی که رفت و آمد و صحبت زیاد است احتمال شیوع ویروس کرونا وجود دارد، اما ما تمام پروتکل‌های مورد نظر جهت کنترل این ویروس را اجرا می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حناچی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش