Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل اکیپ ویژه برای نظارت بر عرضه انواع ماسک و محصولات ضدعفونی کننده در بازار خبر داد و گفت: با هرگونه گرانفروشی، عدم عرضه و احتکار این محصولات برخورد جدی خواهد شد.

داریوش جودکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به گزارشات مردمی که درباره تخلفات برخی مراکز عرضه محصولات بهداشتی و داروخانه‌ها در زمینه عرضه ماسک و محصولات ضدعفونی کننده به دست ما رسیده، تصمیم بر این شد که اکیپ ویژه‌ای برای نظارت در این خصوص فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اکیپ متشکل از بخش‌های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و... است و داروخانه‌ها و خصوصا مراکز خصوصی عرضه محصولات بهداشتی را در دو شیفت صبح و بعدازظهر رصد خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این نظارت‌ها با هرگونه گرانفروشی، احتکار و عدم عرضه ماسک و محصولات بهداشتی برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم برخی با سودجویی و سوءاستفاده از شرایط، باعث التهاب بازار شوند.

به گفته جودکی، مردم نیز باید در صورت مشاهده مراکز متخلف مراتب را با سامانه 135 و یا از طریق پیامک 300000135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

وی با اشاره به تصمیماتی که برای عرضه ماسک و محصولات بهداشتی وجود دارد، یادآور شد: با عرضه گسترده این محصولات مشکلاتی که اکنون وجود دارد، مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس احتکار تعزيرات حكومتي محصولات بهداشتی تعزیرات حکومتی ماسک و محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای برادران با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

اجرای طرح شناسه کالا در محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی با هدف مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل