Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@11:18:13 GMT

ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به ویروس کرونا تأیید شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۲۸۴۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه دویستمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص آخرین وضعیت شهردار منطقه ۱۳ گفت: طی تماس تلفنی که پنجشنبه با وی داشتم شرایطش نسبت به گذشته بهتر بوده و رو به بهبودی قرار دارد.از ۴ آزمایشی که برای او انجام شده است، ۳ آزمایش مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است و هم اکنون فرآیند درمانی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا یکی از معاونان شهردار منطقه ۱۵ نیز به کرونا مبتلاست یا خیر؟ گفت: وی مشکوک به آنفولانزا است.

شهردار تهران در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در اماکن عمومی، مترو و اتوبوس‌ها نیز گفت: در این زمینه نیز براساس پروتکل‌های تعیین شده عمل می‌کنیم و این اماکن در ساعات پایان شب ضدعفونی می‌شوند و این روند ادامه خواهد داشت.

حناچی همچنین به نامه ارسال شده به وزیر بهداشت از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در این نامه نیز ضمن تأکید مجدد بر همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت تأکید شده است که شهرداری بر اساس پروتکل‌ها عمل خواهد کرد و در این زمینه همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت و شهرداری وجود دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتوبوس شهرداری شهرداری تهران وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تأیید شد

به گزارش تابناک، برنا به نقل از یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود