Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های آن تیم هندبال سپاهان از شهید شاملی کازرون پذیرایی می‌کند، این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا هر ۲ تیم نمایش خوبی در دور نخست رقابت‌های لیگ داشته اند و قطعا بازی امروز آن‌ها هم جذاب و دیدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صنعت مس کرمان هم در یک بازی مهم دیگر این هفته از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند، این دیدار هم با توجه به نتایج کسب شده توسط ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.  

زاگرس اسلام آباد غرب هم که یکی از نمایندگان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا بود در این هفته در گچساران با نفت و گاز این شهر مصاف می‌کند، بازی که انتظار می‌رود خیلی برای نماینده اسلام آباد دشوار نباشد.  

دیگر بازی امروز هم میان تیم‌های هندبال فراز بام خائیز دهدشت و اشتازه مشهد انجام می‌شود، بازی‌های امروز همگی از ساعت ۱۶ انجام خواهدشد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد