Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری خبرداد: تمامی مدارس و مهد کودک ها و مجتمع های سینمایی به علت آماده سازی و ضد عفونی کردن محیطی از ویروس کرونا تا پایان هفته تعطیل هستند.

‏«سعید کشمیری» صبح یکشنبه (4 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، خود مراقبتی بهداشتی شهروندان را مهم برشمرد و گفت: تمامی مدارس، مهدهای کودک و مجتمع سینمایی تا پایان هفته جاری، به علت آماده سازی و ضد عفونی کردن محیطی از ویروس کرونا تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه مردم به هیچ وجه به شایعات توجه نکنند، یادآور شد: هموطنان می توانند با شماره گیری ۱۹۰ سوالات خود را درباره ویروس کرونا بپرسند.


کشمیری با اشاره به اینکه استراحت در منزل بهترین شرایط تمهدیدی از جانب مردم است، عنوان کرد: شهروندان بهتر است طی این روزها مایعات، غذاهای مقوی، میوه جات تازه و به ویژه مرکبات را مصرف نمایند. همچنین از طرفی دیگر، استفاده از قلیان در تمامی اماکن، خطر بالایی را به همراه دارد.


وی با تاکید بر اینکه ضرورت استفاده از ماسک فقط برای افرادی که آبریزش بینی و علائم آنفلوانزا و عطسه و سرفه دارند می باشد، اضافه کرد: مردم از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و همچنین از تردد در اماکن شلوغ و محیط های عمومی خودداری کنند.


این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: خدمات شناسایی، رسیدگی و درمان مبتلا به ویروس کرونا رایگان است و شهروندان توجه داشته باشند که این ویروس با وجود ایجاد وحشت جهانی، کم خطرتر از ویروس آنفلوانزای ‏H1N1‏ است و در این خصوص برای پیشگیری از شیوع این ویروس از روبوسی و دست دادن خودداری کنند و نسبت به شتشوی مرتب دست ها مداومت داشته باشند.


گفتنی است، که ویروس کرونا تا ۹ روز در سطوح باقی می ماند و قابلیت انتقال دارد.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا استان بوشهر خبرگزاری شبستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال