Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران خسارت‌های وارده به بهره‌برداران بخش کشاورزی ناشی از وقوع بارندگی شدید و سیل دی ماه سال ۱۳۹۸ در سه استان تخصیص یافت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه 27 بهمن 1398 به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تا سقف 750، 250 و 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای و 500، 150 و 150 میلیارد ریال تملک دارایی سرمایه‌ای به ترتیب به استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، برای استان سیستان و بلوچستان، مبلغ یک هزار میلیارد ریال، استان هرمزگان، مبلغ 500 میلیارد ریال و استان کرمان مبلغ 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد چهار درصد با راهبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک‌های عامل با معرفی وزارت جهاد کشاورزی، به شرح جدول پیوست که به مهر دفتر هیئت دولت تأیید شده است، برای جبران خسارت‌های وارده به بهره برداران بخش کشاورزی ناشی از وقوع بارندگی شدید و سیل دی ماه سال 1398 با ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود.

احتمال وقوع سیل در استان لرستان؛ دستگاه‌های استان جهت مقابله با سیلاب آماده باشند

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل وزارت جهاد کشاورزی سیل وزارت جهاد کشاورزی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد