Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@12:39:44 GMT

واکنش سیدجواد رضویان به احتکار ماسک

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۵۵۳

واکنش سیدجواد رضویان به احتکار ماسک

بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با نگاهی به جوانمردی‌های زمان جنگ به انبار کردن ماسک‌ها واکنش نشان داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدجواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که فیلم "زهرمار" را ساخت و در تلویزیون سریال "همسایه‌ها"ی مهران غفوریان را بازی کرد، قرار است به گفته خودش "نیوجرسی" را برای تلویزیون بسازد که به مشکلات مالی برخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریالی که قرار بود بازگشت تلویزیون به طنزهای 90 شبی را رقم بزند و در چهار فصل 25 قسمتی ساخته شود؛ اما هنوز تکلیف آن روشن نیست! 

رضویان در صفحه مجازی‌اش به احتکارها و گران‌فروشی‌هایی که بعد از ورود ویروس کرونا به ایران اتفاق افتاده خصوصاً‌ در مقوله "ماسک" واکنش نشان داد و نوشت:

به نام پروردگار یکتا

می‌گفتند زمان جنگ وقتى دشمن بمب شیمیایى میزد خیلى از رزمنده‌ها ماسک‌هاى خودشون رو از صورت برمی‌داشتند و به جوونترها می‌دادند، امروز هم بعضى‌ها به خاطر دلهره مردم از ویروس کرونا دارند ماسک‌ها رو انبار می‌کنند و به قیمت چندین برابر به مردم می‌فروشن ،

خدایا کیا رفتن کیا موندن .....

نون درآوردن از این شرایط عین .... است.

تن همتون سلامت و دلتون بى ترس و امیدوار

یاحق

"خانه‌ امن" سریال جاسوسی و امنیتی تلویزیون + عکسچه کار کنیم در تلویزیون برندسوزی نشود؟/ شرط دیرباز برای اجرای "دست‌فرمون"

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه شروع همکاری خود با سریال «نون خ» و چگونگی آشنایی با سعید آقاخانی گفت: آقای سیروس میمنت که از قدیم باهم دوستی داشتیم به همراه آقای مصطفی تنابنده برای تست بازیگری و انتخاب بازیگر به کرمانشاه آمده بودند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰۰ نفر برای تست بازیگری به تالار انتظار کرمانشاه آمده بودند که در آن روز سیروس میمنت با من تماس گرفت و برای تست بازیگری رفتم و در همانجا نقش عموکاووس بر شانه من نشست.

وروایی تصریح کرد: برای این نقش ۱۰ نفر انتخاب شده بودیم که تا مرحله نهایی و آمدن به تهران ۹ نفر دیگر ریزش کردند و من با رهنمودهای آقای سعید آقاخانی و تلاش خودم نقشی را اجرا کردم که امیدوارم به دل مردم نشسته باشد.

بازیگر نقش عمو کاووس در خصوص نوع مواجهه مردم در کوچه و خیابان گفت: مردم هروقت مرا می‌بینند مدام عکس میگیرند و محبت نشان می دهند و تمایل دارند در مورد «نون خ» صحبت کنند و ابراز علاقه کنند.

ماشاءالله وروایی متولد سال۱۳۲۹ در کرمانشاه است. او رسکیومن(سرمتخصص نجات هوایی) و سرهنگ بازنشسته هوانیروز ارتش بوده و از نوجوانی در نمایش‌های دبیرستانی فعالیت داشته و بعد از ورود به ارتش در دانشگاه افسری نیروی هوایی تحصیلات خود را گذرانده است.

وی کار خود را در کادر پرواز و در کارهای نمایش و هنر آغاز کرده‌است. همزمان دوره‌های رنجر، کوهستان، دوره دریا، باتلاق و جنگل را گذرانده و کماندو شده است.

لازم به ذکر است با اتمام نون‌خ۲ یوسف قربانی، فرمانده وقت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از او به‌خاطر بازی در این سریال تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229623 برچسب‌ها کرمانشاه سریال

دیگر خبرها

  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • (عکس) کنایه تند بازیگر تلویزیون به میثاقی با اسم بردن از عادل فردوسی‌پور
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • رخنه به قلب دشمن
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...