Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:00:52 GMT

عذرخواهی رسمی آلکس نوری از طرفداران هرتابرلین

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۸۸۵

عذرخواهی رسمی آلکس نوری از طرفداران هرتابرلین

سرمربی ایرانی الاصل بعد از باخت تراژیک به کلن در خانه از طرفداران هرتا به صورت رسمی عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هرتابرلین در یکی از سخت ترین شکست های تاریخ بوندس لیگا در خانه با 5 گل به کلن باخت تا نقطه منفی دیگری در کارنامه سرمربیگری آلکساندر نوری به ثبت برسد. مربی ایرانی الاصل به فاصله چند روز بعد از برتری مقابل پادربورن با شکستی غافلگیرکننده مقابل کلن نتوانست از فرصت طلایی تثبیت جایگاهش روی نیمکت بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از این بازی همه در انتظار واکنش آلکس به این نتیجه و اعتراضات پرشمار طرفداران حاضر در ورزشگاه بودند. سرمربی ایرانی الاصل گفت:« هیچ توضیحی ندارم چون یک هفته فوق العاده تمرین کردیم و از هر حیث برای این بازی آماده بودیم اما برخی مواقع در فوتبال اتفاقاتی پیش می آید که قابل پیش بینی نیست».


او ادامه داد:« بار دیگر تاکید می کنم توضیحی برای این بازی و این نتیجه ندارم. از طرفداران هرتا بابت این نتیجه ناامیدکننده عذرخواهی می کنم. امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا تیم این عملکرد را جبران کند و دوباره به روزهای خوب بازگردد».


نشست خبری سرمربی هرتا به قدری کوتاه بود که رسانه های آلمانی از عصبانیت شدید آلکس نوری به عنوان یکی از سوژه های مهم بهره بردند، خشمی درونی که نوری سعی می کرد آن را پنهان کند اما نوع صحبت و نگاه های او نمی توانست باعث پنهان شدن این خشم و عصبانیت شود.

هرتابرلین الکساندر نوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هرتابرلین الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی در استادیوم امام خمینی اراک روبروی آلومینیوم قرار خواهند گرفت که حمایت ویژه‌ای از سوی طرفداران خودی را شاهد هستند.

در حالیکه تماشاگران و طرفداران آلومینیوم اراک سکوهای روبروی جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند، پرسپولیسیها نیز روی سکوهای پشت دروازه و همچنین پشت نیمکت و جایگاه حضوری پررنگ دارند تا این بازی با شور و هیجان و کری شدیدی بین آنها همراه باشد.

پرسپوليس در این بازی علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد.

دانیال اسماعیلی فر نیز در شرایطی که طی روزهای اخیر با سرماخوردگی مواجه بود، خود را به این بازی رسانده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد