Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در صورت محرز شدن تخلفات احتمالی در صدور مجوز‌ها و یا هرگونه تجاوز به حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی، ضمن رسیدگی قضایی و مجازات مرتکبین، با مدیران مربوطه به لحاظ عدم دقت و نظارت، برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، در صورت محرز شدن تخلفات احتمالی در صدور مجوز‌ها و یا هرگونه تجاوز به حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی، ضمن رسیدگی قضایی به موضوع و مجازات مرتکبین، با مدیران مربوطه به لحاظ عدم دقت و نظارت، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت همه اعضای حاضر در نشست تصمیم گیری درباره پروژه‌های پرورش میگو در محدوده میراث طبیعی - ملی ژئوپارک جهانی قشم بر توقف کامل عملیات اجرایی تأسیسات مزبور در قشم تا بررسی کامل کارشناسی، هماهنگی و اقدامات حقوقی تأکید کرده اند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورش میگو دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد