Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: زمانی که برای اعزام جودوکاران به ترکیه دعوتنامه ای دریافت نکردیم و مجوز شورای برون مرزی نداشتیم چطور می‌توانستیم جودوکاران پارالمپیکی را به کمپ تمرینی بفرستیم که بیشتر جنبه تفریحی داشت تا ورزشی!

محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل لغو سفر جودوکاران پارالمپیکی به کمپ تمرینی ترکیه اظهار کرد: سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان برای اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به ترکیه برای برگزاری اردوی مشترک و کمپ تمرینی با تیم ملی بزرگسالان این کشور طی نامه رسمی درخواست کردند که تمهیدات لازم را برای اعزام این دو ورزشکار فراهم کنیم که ما نیز این موضوع را از طریق فدراسیون جودو ترکیه پیگیری کردیم اما متاسفانه آنها در پاسخ اعلام کردند که برنامه‌ای برای برگزاری کمپ تمرینی یا اردوی مشترک پیش بینی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وقتی ترکیه هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان پیش‌بینی نکرده بود ما چطور می‌توانستیم دو جودوکار را به کمپ تمرینی اعزام کنیم که جنبه تفریحی داشت تا ورزشی! از سوی دیگر برای اعزام این دو جودوکار ابتدا باید دعوتنامه دریافت می‌کردیم و سپس از شورای برون مرزی مجوز اعزام می‌گرفتیم. زمانی که دعوتنامه‌ای دریافت نکردیم و مجوز شورای برون مرزی نداشیم چطور می‌توانستیم جودوکاران را برای برگزاری کمپ تمرینی و اردوی مشترک به ترکیه اعزام کنیم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان تصریح کرد: اردوی مشترک زمانی موثر است که حداقل ۳ تا ۵ تیم در آن حضور داشته باشند وقتی ترکیه خود اردوی تمرینی برای جودوکاران نابینا و کم‌بینا پیش‌بینی نکرده بود ما نمی‌توانستیم تیم را به یک اردوی تفریحی اعزام کنیم.

مظلومی در پایان افزود: در این زمینه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان هیچ کوتاهی انجام نداده قطعا اگر دعوتنامه ای از ترکیه برای برپایی این کمپ تمرینی دریافت می‌کردیم با مجوز شورای برون مرزی جودوکاران را اعزام می‌کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان نابینایان و کم بینایان مجوز شورای برون مرزی اردوی مشترک کمپ تمرینی برای اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898307

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه