Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله موسیقیایی «شب موسیقی» در برنامه امشب چهارم اسفندماه به فراز و فرودهای جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اختصاص یافته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه چهار سیما، رضا مهدوی در برنامه «شب موسیقی» شبکه چهار میزبان دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و رئیس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله موسیقیایی «شب موسیقی» امشب 4 اسفندماه به فراز و فرودهای جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اختصاص یافته است.

رضا مهدوی مجری-کارشناس این برنامه تلویزیونی میزبان دکتر شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و دکتر حمید عسکری رئیس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر و رهبر گروه کر «اردیبهشت» در جشنواره فجر می‌شود و با آنها در این خصوص گفتگو می‌کند.

سرمقاله و پخش قسمت‌هایی از مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با تجلیل از چهار پیشکسوت عرصه موسیقی و با معرفی برگزیدگان عرصه رسانه و ترانه یکم اسفند 1398 در تالار وحدت برگزار شد. 

«شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت 23 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی شاهین فرهت شبکه چهار سیما شب موسیقی جشنواره بین المللی موسیقی فجر شب موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار