Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌رغم اعلام «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» مبنی بر تعطیلی تمامی رویدادهای ورزشی کشوری از روز دوشنبه ۵ اسفندماه، در کمتر از سه ساعت در اطلاعیه جدید این ستاد، بازی‌های لیگ‌های سراسری فوتبال بدون حضور هوادار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» فدراسیون پزشکی ورزشی در اطلاعیه شماره ۳ برگزاری کلیه مسابقات ورزشی را بدون حضور تماشاگران اعلام کرد؛ این در حالی است که این ستاد پیش‌ازاین در اطلاعیه دوم خود تمامی رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ‌های دسته اول و دوم همه رشته‌های ورزشی از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۰ روز در تمامی رده‌های سنی را لغو اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه جدید ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش به شرح ذیل است:

«به اطلاع عموم جامعه ورزش کشور می‌رساند با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین وزارت ورزش و جوانان کلیه مسابقات کشور همچنان در لیگ‌های مختلف ادامه ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود؛ بدیهی است با در نظر گرفتن کلیه شرایط تمهیدات بعدی بنابر ضرورت کشور و با هماهنگی همه دستگاه‌ها انجام خواهد شد.»

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال نیز به تبعیت از مقامات بالادستی در اطلاعیه‌ای از برگزاری لیگ‌های سراسری فوتبال بدون حضور هواداران خبر داد؛ اطلاعیه ‌این سازمان به شرح ذیل است:

«با اعلام سازمان لیگ برتر در راستای ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران بر اساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.»

به گزارش فارس، تیم‌های گیلانی داماش، سپیدرود و ملوان امروز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فوتبال به ترتیب به مصاف مس رفسنجان، نود ارومیه و رایکا بابل می‌روند؛ تیم شهرداری آستارا مقابل شهید قندی یزد در آستارا، شهرداری فومن مقابل کاسپین قزوین در قزوین و چوکای تالش مقابل ایرانجوان در بوشهر نیز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم روز دوشنبه پنجم اسفندماه به میدان می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی ورزش رویدادهای ورزشی کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس بدون حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!