Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@01:13:04 GMT

اصرار داریم بازی‌ها برگزار شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۳۶۳

اصرار داریم بازی‌ها برگزار شود

رئیس کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت:مرکز این بحران(کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر و اعتراض  باشگاه سپاهان به برگزاری بازی بدون تماشاگر اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه صادر شده و دستور وزارت بهداشت کلیه مسابقات فوتبال کشور تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون این مساله یک پدیده اجتماعی و مدیریت این مساله بر عهده وزارت بهداشت است تابع نظر آنها هستیم و تا این لحظه اعلام کرده اند که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود. همانطور که می‌دانید مرکز این بحران(کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

مهدی در خصوص اینکه رقابت‌های لیگ برتر تعطیل می‌شود یا خیر گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد اما باز هم تاکید می‌کنم این یک بحران غیر قابل پیش بینی بوده و ما هم تابع تصمیمات وزارت بهداشت هستیم اما تا این لحظه خوشبختانه به این نظر نرسیده‌اند و ما در برگزاری بازی مصر هستیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا این اصرار سازمان لیگ بر برگزاری مسابقه ممکن است مشکلاتی ایجاد کند چون در ایتالیا مسابقات تعطیل شده است عنوان کرد: نمی‌خواهیم حساسیتی در این زمینه برای مردم ایجاد کنیم، در کنترل شیوع بیماری هستیم و در بحث ابتلا به مشکل جدی نرسیدیم. همه در این زمینه در حال کمک هستند و مدارس هم تعطیل شده است. شاید در کشور ایتالیا بحث ابتلا پیش آمده که آنها مسابقاتشان را تعطیل کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ حرفه ای فوتبال ایران سهیل مهدی کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!