Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه از سال ۹۶ تاکنون چندین پروژه عمرانی از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح به مرحله بهره برداری رسیده و یا با جدیت در حال اجرا است، گفت: یکی از این پروژه‌های مهم بزرگراه شمالی کرج است.

وی با اشاره به معارضات متعدد موجود بر سر راه این پروژه که حدود ۱۷.۶ کیلومتر است، گفت: علیرغم وجود این معارضات در جاهایی که می‌توانستیم کار کنیم پروژه را پیش برده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان در پروژه بزرگراه شمالی کار انجام شده است اما هنوز نتوانسته ایم پول آن را به پیمانکار پروژه پرداخت کنیم.

نصیری با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر کرج، شهرداری اجرای این پروژه را آغاز کرده و توسط پیمانکار آن‌را عملیاتی می‌کند، گفت: خوشبختانه کار این پروژه با شتاب خوبی دنبال شده اما اکنون باید هزینه کردهایی که پیمانکار در پروژه بزرگراه شمالی داشته را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج نزدیک به ۵۰ درصد است، عنوان کرد: اگر معارضات ملکی موجود در مسیر که بیشتر شخصی است حل شود و از طرفی تزریق مالی مناسب به پروژه صورت گیرد می‌توانیم تا آخر سال ۹۹ فاز اول این پروژه را افتتاح کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه فاز نخست این پروژه بزرگراهی حدود ۴ تا ۵ کیلومتر است، گفت: این فاز پروژه از میدان طالقانی تا انرژی اتمی است.

نصیری تاکید کرد که اگر تمامی معارضات شخصی و دولتی باقیمانده در مسیر پروژه بزرگراه شمالی کرج حل شود و از طرفی تأمین مالی نیز برای تزریق به پروژه به درستی صورت گیرد به یقین سرعت کار بیشتر خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی مانند پروژه بزرگراه شمالی کرج بعد از بهره برداری به یقین فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهرمان به ارمغان می‌آورد، گفت: این پروژه گردش مالی خوبی در منطقه خواهد داشت، پروژه پل شهدای حصارک نیز چنین فرصت‌های مالی برای شهر کرج به همراه خواهد داشت.

کد خبر 4860581

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج بزرگراه شمالی کرج انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز پروژه بزرگراه شمالی بزرگراه شمالی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تولید این مجموعه سال ۱۴۰۵ پایان می‌یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی