Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه رویداد ملّی جشن نیکوکاری در سال‌جاری طی روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه با شعار عید را به خانه‌هایشان ببریم برگزار می‌شود، گفت: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک‌های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو با هدف گسترش فرهنگ نوع دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه و تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

شجاعان ادامه داد: در جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سال‌های گذشته سیاست کمیته امداد مبنی بر کاهش پایگاه‌ها با رویکرد کاهش هزینه‌ها و اثر بخشی بیشتر است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به تلاش، تعامل و ارتباط این نهاد با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، خیران، اصناف و ظرفیت‌های بومی و محلی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۵ اسفندماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و روز جمعه ۱۶ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

شجاعان در مورد کیفی سازی کمک‌های غیر نقدی بر اساس نیاز خانوار تحت حمایت، بیان کرد: کمک‌های غیر نقدی اهدایی طبق نیازسنجی انجام‌شده توسط مراکز نیکوکاری محله در بین نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: کد دستوری (ussd) #۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir برای پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری در نظر گرفته‌شده است.

مردم نیکوکار استان یزد در جشن نیکوکاری سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد یزد توزیع بسته های حمایتی حمایت از نیازمندان جشن نیکوکاری کمیته امداد تحت حمایت غیر نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون