Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها تقریبا کسی در مورد توانایی‌های ستاره برزیلی خط حمله لیورپول تردیدی ندارد. 

طرفداری- ارنست تانر، مدیر ورزشی پیشین هوفنهایم می‌گوید هرگز شکی در قبال روبرتو فیرمینو نداشته است ولی آمار این مهاجم در بدو ورود به فوتبال اروپا اصلا جالب نبود.

به گزارش سایت گل، باشگاه آلمانی در سال 2011 با جذب این مهاجم از فیگورنزه دست به قمار زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیرمینو در آن زمان الماس تراش نخورده 19 ساله‌ای بود که باید خیلی چیزها یاد می‌گرفت. تانر در مرور خاطرات آن دوران می‌گوید:

باید اطلاعاتی که بر مبنای آن او را جذب کردیم را می‌دیدید. ما در آلمان معمولا تست استقامت و خون می‌گیریم که خیلی دقیق هستند و او بدترین آماری را داشت که من در عمرم در دنیای فوتبال دیده بودم. می‌خواهم تاکید کنم آمارش حتی از مادربزرگ من بدتر بود! نمی‌توانید این را تصور کنید. نتایج آنقدر کُند بودند که اصلا نمی‌شد باور کرد که بتواند فوتبال حرفه‌ای بازی کند. 

با وجود شک و شبهاتی در مورد آمادگی جسمانی فیرمینو، هرگز ابهامی وجود نداشت که او موفق خواهد شد.

کاملا مطمئن بودم که بازیکن درجه یکی در بوندسلیگا خواهد شد. ما در گزارش‌های استعدادیابی‌مان چنین ارزیابی‌هایی انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم از ده نمره، 9 و 10 یعنی بازیکن در سطح بین المللی است. دقیقا یادم نیست ولی به فیرمینو نمره بالای هشت یا نه را دادم. در آن دوره همه در هوفنهایم کمی کنجکاو شدند ولی من نمره بالایی به او دادم به خاطر این که مهارت‌هایش و بیشتر از آن، نگرش او مرا متقاعد کرده بود. وقتی در یکی از تمرینات فیگورنزه دیدم سرمربی‌اش از او انتقاد می‌کند، روبرتو مثل یک بچه مدرسه‌ای سر جایش ایستاد و به حرف استادش گوش کرد. هنوز آن صحنه را به خاطر دارم. با خودم فکر کردم اگر آن مربی با یک بازیکن آلمانی چنین کاری می‌کرد، او در نهایت عصبانیت مستقیما راهی رختکن می‌شدولی فیرمینو به خوبی انتقادات را پذیرفت. او تلاش کرد پیشرفت کند و بهتر شود و این واقعا جالب بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!