Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای حمایت کامل خود از جانشین شهید «ابو مهدی المهندس» در سازمان حشد شعبی را اعلام کردند.

اخبار بین الملل- بر اساس این گزارش، در بیانیه گردان های حزب الله عراق آمده است: ما از عبدالعزیز المحمداوی، فرمانده جدید در حشد الشعبی به طور کامل حمایت می کنیم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ما از هیچ کمکی به این فرمانده جدید مقاومت عراق دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، «ابوفدک المحمداوی» اخیراً به عنوان جانشین شهید « ابومهدی المهندس » سمت نایب رئیس سازمان حشد شعبی را برعهده گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب الله عراق حشد الشعبی ابومهدی المهندس حشد الشعبی حزب الله عراق ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی