Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد اله‌داد» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده  و خدمات مورد نیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به آدرس www.mpedc.ir ارایه می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا ارایه خدمات غیرحضوری شامل خدمات فروش انشعاب، تغییر نام انشعاب، تغییر تعرفه، افزایش یا کاهش قدرت قراردادی، تغییر مکان، قطع و وصل مجدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: حضور پرتردد در اماکن،یکی از علل شیوع ویروس کرونا عنوان شده و مردم نیز باید به توصیه‌های پزشکی توجه ویژه داشته باشند و تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضاهای عمومی خودداری کنند.

بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از طریق ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می‌شود.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی انرژی برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی انرژی برق شركت توزيع نيروی برق ویروس کرونا استان مرکزی انرژی برق شركت توزيع نيروی برق استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی تغییر ژنتیکی داده شد!

آفتاب‌‌نیوز :

جوی بارتون بازیکن پیشین منچسترسیتی و نیوکاسل مدعی است، لیونل مسی برنده هشت توپ طلا در جوانی با استروئید‌ها تغییر ژنتیکی پیدا کرده است.

به گزارش دیلی میل، بارتون گفت: برای من، یک ستاره بزرگ در کنار نام لیونل مسی وجود دارد، زیرا در سنین پایین به دلیل مشکلات رشد به او استروئید داده شد. مسی در جوانی اصلاح ژنتیکی شده بود، بنابراین باید یک ستاره در کنار نام او وجود داشته باشد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل کمبود هورمون رشد که در ۹ سالگی تشخیص داده شد، دوره‌های درمانی را گذراند که تا ۱۴ سالگی آن را به پایان رساند.

وی افزود: مسی با هورمون‌های رشد تغذیه می‌شد و این نوع دارو‌ها به رشد او کمک می‌کردند. اگر او را رها می‌کردند که به طور طبیعی با غذا‌های سرخ‌شده و چیز‌هایی از این قبیل رشد کند، رشد نمی‌کرد و به چیزی که در نهایت انجام داد، نمی‌رسید.

بارتون یک بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. او علاوه بر منچسترسیتی و نیوکاسل، در تیم‌های کوئینز پارک رنجرز، برنلی و مارسی فرانسه بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد