Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@07:29:40 GMT

چه کسی وزیر پیشنهاد کشاورزی می شود؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۴۷۳

چه کسی وزیر پیشنهاد کشاورزی می شود؟


به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دولت کاظم خاوازی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.

وی افزود: کاظم خاوازی پیش از این معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان تحقیق‌، آموزش و ترویج کشاورزی بوده است که توسط دولت به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پیشنهاد وزیر پیشنهادی کشاورزی در جلسه علنی مجلس اعلام وصول می‌شود و یک هفته بعد جلسه رأی اعتماد به وی برگزار خواهد شد و در این مدت کمیسیون تخصصی فرصت دارد تا سوابق، برنامه‌ها وزیر پیشنهادی و تطبیق آن با اسناد بالادستی را مورد بررسی قرار دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب علی اصغر یوسف نژاد وزیر پیشنهادی وزیر کشاورزی مجلس کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان در پیامی در شبکه ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: درباره حمله گسترده به رفح هشدار می‌دهم. یک میلیون نفر از مردم نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند. آنها به محافظت و تداوم فوری کمک‌های انسان دوستانه نیاز دارند.
این مقام آلمانی افزود: برای دستیابی به این هدف باید گذرگاه‌های مرزی رفح و کرم شالوم فورا باز شوند.
کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده است.
این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که طرح پیشنهادی حماس با خواسته‌های این رژیم فاصله دارد، مدعی شد: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند. اسرائیل اجازه نخواهد داد که حماس در نوار غزه حکومت کند.

دیگر خبرها

  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • هشدار آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح
  • مژده به کارگران ، مجلس بیخیال تعیین حقوق کارگری شد
  • نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند