Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات فارس، نتایج قطعی آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه فارس را امروز چهارم اسفندماه اعلام کرد.

وی، ضمن تشکر از رسانه‌ها و مردم که علیرغم همه عملیات‌های روانی، دشمنان از ماه‌ها قبل هم در حوزه معیشت و اقتصاد مردم با نگاه بر تحریم انتخابات و مأیوس شدن در پی مشارکت پایین در انتخابات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۹۲۴ نفر ثبت‌نام نهایی در فارس وجود داشته و ۱۰ نفر جابجایی حوزه انتخابیه بوده و ۹۳۴ نفر در فارس برای کاندیدای مجلس نام‌نویسی کردند که از این تعداد مجموعاً ۳۶۶ نفر مورد تائید نهایی قرار گرفتند و ۴۷۷ نفر رد صلاحیت شدند.

احمدی‌زاده گفت: ۶۰ هزار نفر در انتخابات دست‌اندرکار امر انتخابات در استان فارس بودند، نگاه و تلاش ما مشارکت، رقابت، امنیت، سلامت و بی‌طرفی در انتخابات بود.

وی با اشاره به نخستین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، گفت: ۲ نامزد برای راه‌یابی به این مرحله به رقابت پرداختند که شمارش صندوق‌های اخذ رأی برای مشخص شدن فرد موردنظر همچنان ادامه دارد اما براساس رصدی که انجام‌شده آیت‌الله دژکام با فاصله زیادی پیشتاز آراء مردم برای میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

استان فارس ۱۸ نماینده را راهی بهارستان می‌کند.

کد خبر 486176 برچسب‌ها خلیج فارس مجلس - انتخابات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خلیج فارس مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود