Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در هجدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان و طلابی که از مهر ۱۳۹۶ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸ در  مقطع کارشناسی ارشد، دکتری یا سطوح معادل آن در حوزه‌های علمیه از پایان نامه خود دفاع کرده‌اند ، می‌توانند تا ۱۵ فرودین ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیک و بارگذاری نسخه الکترونیک پایان نامه خود نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

 بخش اصلی این جشنواره شامل ۶ گروه علوم پایه ،کشاورزی و منابع طبیعی ، هنر و معماری ، فنی و مهندسی ، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز پایان نامه های نگارش شده با موضوع های اقتصاد مقاومتی/ رونق تولید، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی ، مطالعات رسانه، علوم انسانی – اسلامی و صنایع فرهنگی پذیرش می شوند .

براساس اعلام کمیته علمی جشنواره موضوعات زیر در بخش اصلی در اولویت قرار دارند و از برگزیدگانی که در این موضوعات پایان نامه خود را تالیف کردند به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

گروه علوم پزشکی (طب باز ساختی  و سلول درمانی، مهندسی بافت /سلول، ناباروری و بیولوژی تولید مثل، مهندسی پروتئین های نوترکیب و زیست فناوری )

گروه فنی و مهندسی (صنعت نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، صنایع معدنی و فلزی، محیط زیست، مدیریت پسماند)

 گروه علوم پایه (محیط زیست، مدیریت پسماند)

گروه علوم انسانی (گردشگری، علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی و مدیریت، برنامه ریزی و توسعه)

گروه هنر و معماری (طراحی مد و لباس و معماری ایرانی – اسلامی)

گروه کشاورزی ( گیاهان دارویی، پروبیوتیک ها، کشاورزی دقیق )

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.isba.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس حاصل کنند.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، پایان نامه های برگزیده این دوره از جشنواره همچون ادوار گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشور مورد تقدیر قرار می گیرند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره پایان نامه سال دانشجویی پایان نامه های دانشجویی پایان نامه گروه علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پرونده نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای بیش از  ۷ هزار داوطلب قمی بسته شد.

نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا