Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:54:35 GMT

حضور ۵ کاندیدا در انتخابات جانبازان و معلولان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۹۴۵

حضور ۵ کاندیدا در انتخابات جانبازان و معلولان

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان از حضور ۵ کاندیدا در انتخابات فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به دلیل بازنشستگی یکی از نامزدها خبر داد.

به گزارش ایسنا، با وجود این که مدارک مدیریتی ۶ نامزد ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بعد از بررسی‌های به‌ عمل آمده توسط کمیسیون تطبیق شرایط احراز، از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفته بود، اما محمد حسین پور دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از عدم حضور یکی از نامزدها در انتخابات به دلیل بازنشستگی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان که از ۱۸ آذر آغاز شده بود، یکم دی به پایان رسید و ۱۳ کاندیدا از جمله؛ بهمن نیکخو (نایب رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و مشاور معاونت امور حقوقی مجلس در وزارت ورزش و جوانان)، مجید قدمی (رییس سازمان آموزش و پرورش مدارس استثنایی و عضو هیئت مدیره فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان)، علی اکبر حسن‌پور (نایب رییس ورزش جانبازان و معلولان سپاه)، امیر ماندگار فر (دبیرکل پیشین و عضو کنونی هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک)، کرم الله علیمرادی (کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان و رییس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی، ناشنوایان و پیوند اعضا و بیماریهای خاص)، مرتضی شعاعی (دانشجوی دکتری مدیریت تربیت بدنی)، روزبه زورقی (رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان البرز)، محمدرضا موچانی (کارمند رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران)، نقی مهدوی (رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان مازندران)، شروین اسبقیان (مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها)، محمد حسن قادری (عضو شورای راهبردی فدراسیون همگانی) و جعفر عسگری (رییس انجمن فوتبال قطع عضو) برای تصدی پست ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ثبت نام کردند که از این تعداد تنها مدارک مدیریتی ۶ نامزد ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان همچون سیدمحمدشروین اسبقیان، کرم اله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفت.

با وجود این که مدارک مدیریتی ۶ نامزد برای شرکت در انتخابات توسط کمیسیون تطبیق شرایط احراز مورد تایید قرار گرفته بود، اما دبیر مجمع از عدم حضور بهمن نیکخو (نایب رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان) در انتخابات خبر داد و گفت: وی به دلیل بازنشستگی حق شرکت در انتخابات را ندارد و انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان روز چهارشنبه ۲۱ اسفند با حضور ۵ نامزد ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات جانبازان و معلولان ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

بنا به روایت ایسنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901941

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان