Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان گفت: برق ۸۶۵ روستای کردستان هم به صورت باز فروش است که در صورت تخصیص بودجه اقدام به تک‌خوانی کردن کنتور آن‌ها نیز خواهیم کرد.

او به کمبود اعتبار برای تک‌خوانی کردن روستا‌های دارای برق بازفروش اشاره کرد و یادآور شد: برای تبدیل برق روستا‌های با سیستم بازفروش به تک‌خوانی، بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سیستم باز فروش، کنتوری مادر برای روستا نصب و مامور شرکت توزیع از طریق همان کنتور میزان برق مصرفی مشترکان و هزینه پرداختی را اعلام می‌کند، اما در سیستم تک‌خوانی، هر مشترک یک کنتور جداگانه دارد و به صورت جداگانه نسبت به قرائت کنتور و چاپ قبض آن اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تاکید کرد: برق ۶ روستا در شهرستان‌های بانه، بیجار و کامیاران از طریق سامانه‌های خورشیدی تامین می‌شود که از اعتبارات منابع داخلی شرکت توانیر انجام شده است.

لهونیان مدت زمان خاموشی بر مشترک توزیع برق استان را ۲.۹۶ دقیقه اعلام کرد و افزود: در حال حاضر سرانه مصرف انرژی به ازای هر مشترک خانگی یک هزار و ۲۸۱ کیلووات ساعت است.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری و تمام روستا‌های کردستان و ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک، از خدمات شرکت برق استان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق کردستان قرائت کنتور تک خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری