Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:53:06 GMT

بازی برگشت با گیتی‌پسند هم باید بدون تماشاگر باشد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۱۶۹

بازی برگشت با گیتی‌پسند هم باید بدون تماشاگر باشد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال فردا دوشنبه و دیدارهای برگشت هم روز شنبه هفته بعد برگزار می شود.

فردا تیم سن ایچ در ساوه میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است و مس سونگون هم در ورامین به مصاف تیم ستارگان می رود.

با تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتسال هم مثل سایر رقابت های ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: می گویند تصمیم به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران یک تصمیم ملی است ولی مگر بازیکنان و اعضای دو تیم در سالن نیستند؟ حداقل ۴۰-۵۰ نفر از اعضای دو تیم به سالن می آیند که بازیکنان در زمین با هم برخورد هم می کنند. اگر قرار به جلوگیری است، باید به فکر ورزشکاران و مربیان هم بود.

وی افزود: به نظرم لغو مسابقه می توانست تصمیم بهتری باشد. تنها دلخوشی تیم هایی مثل سن ایچ این است که تماشاگران از نزدیک بازی های حساس را تماشا کنند. مجموعه سن ایچ این همه زحمت کشید و به نیمه نهایی رسید تا تماشاگران لذت ببرند. بازی بدون حضور تماشاگران روح و زیبایی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در ادامه تاکید کرد: حالا که تصمیم به برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر گرفته شده، باید شرایط برای دو تیم مساوی باشد. یعنی در بازی برگشت در اصفهان هم تماشاگران به سالن نیایند تا عدالت برقرار شود.

اصغری مقدم در پایان گفت: شرایط تیم ما برای بازی با گیتی پسند خوب است. تمرینات لازم را انجام داده ایم و آماده مسابقه هستیم.

کد خبر 4860760 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال سن ایچ ساوه فوتسال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان بدون حضور سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است