Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق رای موجب حفظ اقتدار و صلابت نظام شد.

وی، از قبایل و ایلات استان که در ابتدای انتخابات با حضور خود و پرهیز از تنش موجب شور و شوق در انتخابات شدند، تقدیر کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: اگر کسی تخلفی در انتخابات دیده طبق مواد ۶۷، ۶۹ و ۷۰ قانون مستندات خود را ارائه تا از سوی مارجع ذیصلاح مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: نباید بدون مدرک و ارائه مستندات فضای جامعه را نسبت به بروز تخلف در انتخابات مشوش کرد، افرادیکه دلایل و مدرکی در اختیار دارند آنرا به هیات های اجرایی یا نظارت تحویل دهند تا بطور دقیق بررسی شود.

وی یادآور شد: مسوولان مربوطه نیز با دقت و رعایت بی طرفی کامل تخلفات را مورد رسیدگی قرار خواهند داد، مردمان استان ایلام از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و نباید اجازه داد بازار شایعه این انسجام حاکم در استان را خدشه دار کند.

استاندار ایلام همچنین در خصوص تعطیلی مدارس استان، گفت: ایلام یک استان مستقل است و ایالتی از لرستان و کرمانشاه نیست ، طبق هماهنگی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اگر جایی مورد مشکوک مشاهده شد بلافاصله تصمیم گیری و آنرا اعلام می کنیم.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مدارس، ادارات و مساجدی که حوزه های انتخابات بودند، ضد عفونی شوند، اگر مدرسه ای ضد عفونی نشده باید بلافاصله تمهیدات بهداشتی لازم دیده شود.

وی خواستار لغو، همه برنامه های فرهنگی و کنسرت ها، مسابقات ، کاروان های راهیان نور و عدم حضور در اجتماعات برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شد.

استاندار ایلام از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست بطور مرتب وضعیت را رصد و گزارش دهد، اگر دانشجویی، دانش آموزی و یا کارمندی علائم سرما خوردگی داشت، با ارائه مستدات می تواند از مرخصی استعلاجی استفاده کند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: مراکز دندانپزشکی باید به دقت مورد رصد قرار گیرند، مسابقات ورزشی به تعویق بیافتد و از برگزاری جلسات غیر ضرور خودداری شود.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: تیم دانشگاه علوم پزشکی با حضور افراد ویروس شناس در کنار باکتری شناس ها تشکیل شود.
وی از مرکز بهداشت محیط خواست مراکز استعمال قلیان را تعطیل و مرزها، پایانه های مسافری، فرودگاه، وسایل نقلیه عمومی و .... همگی ضد عفونی و کنترل شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اجتماعی ویروس کرونا استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اجتماعی سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در آیین استقبال از شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست.

ساتاندار ایلام، آرمان و اهداف شهدا را اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم پاسدار شهدا باشیم که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند. به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6095244

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند