Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تخلیه تمامی خوابگاه‌های این دانشگاه تا پایان امشب خبر داد و گفت: این که عنوان می‌شود تمامی دانشجویان خوابگاهی قبل از ورود به شهرهای خود در درمانگاه دانشگاه تهران تست کرونا بدهند امکانپذیر نیست.

دکتر حبیبا در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی خوابگاه‌های دانشگاه تهران تعطیل شده‌اند و تمامی دانشجویان خوابگاهی موظف هستند تا پایان امشب و یا در نهایت تا صبح فردا دوشنبه پنجم اسفندماه این خوابگاه‌ها را تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: تنها دانشجویان خارجی امکان حضور در خوابگاه‌ها را دارند که بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، آنها را در مکانی دیگر اسکان خواهیم داد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه تهران بستگی به مصوبه هیات دولت دارد و هر تصمیمی که دولت در خصوص فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها تصمیم بگیرد، ما نیز تابع هستیم.

دکتر حبیبا تاکید کرد: این که عنوان می‌شود دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران قبل از ترک خوابگاه‌ها تست آزمایش کرونا ویروس را در درمانگاه این دانشگاه‌ بدهند به هیچ عنوان امکان پذیر نیست چرا که ما امکان چکاپ حدود 50 هزار دانشجوی دانشگاه تهران و همچنین خوابگاه‌ها را نداریم.

وی ادامه داد: البته اگر دانشجویانی با علایم مشابه کرونا ویروس به درمانگاه‌ دانشگاه مراجعه کنند پزشک برحسب تشخیص خود می‌تواند آنها را به بیمارستان‌هایی که به همین منظور تعیین و اعلام شده‌اند، جهت انجام آزمایشات تکمیلی معرفی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی کروناویروس دانشگاه تهران خوابگاه های دانشگاه تهران خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان، دانشگاه‌ها را تعطیل کرد
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد