Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از یزد ؛ مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد  با بیان اینکه در ۴ مرکز حوزه انتخابیه با حضور پرشور مردم یزد نمایندگان مورد نظر انتخاب شدند، ادامه داد: باید از حضور گسترده و حماسی مردم در تعیین سرنوشت خود قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه همزمان در سراسر کشور با حضور پرشور مردم انقلابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان یزد در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی نمایندگی است.

محمدرضا صباغیان بافقی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد با کسب ۲۶ هزار و ۸۶۵ رای در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز بار دیگر به عنوان نماینده مردم این ۵ شهرستان به مجلس راه یابد.

محمدصالح جوکار با کسب ۱۰۵ هزار و ۵۴۹ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد به عنوان نماینده جدید مردم یزد واشکذر وارد مجلس شورای اسلامی شود.

سید جلیل میرمحمدی میبدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد با کسب ۲۰ هزارو ۲۸۶ رای در حوزه انتخابیه تفت ومیبد وارد مجلس شورای اسلامی شود.

محمدرضا دشتی اردکانی با کسب ۱۵ هزار و ۸۴۸ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد به عنوان نماینده جدید مردم اردکان وارد مجلس شورای اسلامی شود.

46

کد خبر 1356066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس