Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:16:05 GMT

ترخیص نخستین بیمار مشکوک به کرونا در بابل

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۷۱۴

ترخیص نخستین بیمار مشکوک به کرونا در بابل

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، این بیماری یک خانم ۵۳ ساله بود که با حال عمومی خوب و مساعد از بیمارستان میناگر ترخیص و به آغوش خانواده بازگشت.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین اعلام کرد که حال دیگر بیماران مشکوک به کرونا که در بیمارستان میناگر این شهرستان قرنطینه و در حال گذران دوران نقاهت هستند ، خوب است و هیچگونه علائم حادی در آنها دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگ خطر ورود احتمالی کرونا به مازندران با قرنطینه ۲ فرد مشکوک در بابل از پنجشنبه هفته گذشته به صدا درآمد ولی بعدا مشخص شد که این افراد در سفری که به قم داشتند دچار علایمی از بیماری سرماخوردگی شدند و به همین دلیل در برگشت از سفر خود را به مراکز درمانی رساندند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل طی چند روز گذشته چند بار در گفت و گو با رسانه ها و انتشار اطلاعیه اعلام کردند که حال این افراد خوب است و هنوز ابتلایشان به کرونا قطعی نشده است.

علاوه بر قرنطینه ۲ مسافر بازگشتی از قم در بابل به خاطر مشکوک شدن به بیماری کرونا ، دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان مراجعه چهار نفر دیگر با علایم مشابه را تایید و اعلام کرد که ۲ تن از آنها قرنطینه شده تا مراحل نمونه گیری و مراقبت های لازم را طی کنند و ۲ نفر دیگر به خاطر حاد نبودن علائم به صورت سرپایی در منزل تحت مراقبت قرار گرفتند.

گردشگری پذیری مازندران که تنها در ۹ ماهه امسال میزبان بیش از ۳۰ میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی بود سبب شد تا مسئولان اقدام پیشگیرانه را برای حفاظت از سلامتی شهروندان به اجرا بگذارند که از جمله آن تعطیلی مدارس تا دوشنبه این هفته و تعطیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران ویروس کرونا مازندران دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود