Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:28:26 GMT

تصمیم یحیی گل محمدی برای ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۷۵۳

مهدی ترابی در نیم‌فصل اول ۵ گل از ۷ گل خود را زمانی زد که در سمت چپ بازی کرد. او دو بار هم در دربی و مقابل گل‌گهر، از همین سمت دو گل برای سرخپوشان پایتخت پایه‌گذاری کرد.

اخبار ورزشی- یحیی، اما با آمدن به پرسپولیس در ابتدا از مهدی ترابی در پست وینگر راست استفاده کرد، چون اعتقاد داشت جای وحید امیری سمت چپ خط میانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دو بازی که ترابی در این پست نتوانست کمک پرسپولیسی‌ها کند، یحیی برای دربی دوباره ترابی را در پست وینگر چپ بازی داد و او توانست روی گل اول پرسپولیس تأثیرگذار باشد. در بازی با الدحیل، ترابی دوباره به سمت راست رفت و نتوانست کاری از پیش ببرد و در همان نیمه اول هم با بدشانسی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. یحیی در بازی مقابل شارجه دوباره از ترابی در سمت چپ استفاده کرد و مهدی یک بار دیگر ارزش‌های خود را در این پست نشان داد و دو پاس گل به علیپور داد. ترابی در نیمه دوم بازی با الدحیل به سمت راست برده شد و پرسپولیس در نیمه دوم نتوانست عملکرد درخشان خود در گلزنی را ادامه دهد تا در نهایت دو تیم به تساوی ۲-۲ برسند. این بازی به خود یحیی گل‌محمدی هم ثابت کرد مهدی ترابی در سمت چپ خط میانی به مراتب کارایی بیشتری نسبت به جناح راست دارد.

ترابی در سمت چپ می‌تواند راحت‌تر به تو زده و مدافعان حریف را دریبل بزند در حالی که در جناح راست باید روی خط حرکت کند. این حرکت روی خط و تو نزدن، کارایی مهدی ترابی را به حداقل می‌رساند. به نظر می‌رسد در دیدار امروز برابر سپاهان اصفهان باز هم گل‌محمدی از ترابی به عنوان هافبک چپ استفاده کند و وحید امیری هم هافبک راست پرسپولیس باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی پرسپولیس بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی مهدی ترابی سمت چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس