Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر مجریان این پروژه و پیمانکاران، متعهد به پیشبرد کار با سرعت بیشتر شده‌اند و استاندار خوزستان نیز به صورت ویژه پیگیر خواهند شد تا تکمیل این محور تا پایان سال ۹۹ رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه احداث جاده کمربندی بهبهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که از سال ۹۱ کلید خورده و دنبال شد، تبدیل مسیر گچساران_بهبهان_رامهرمز به یک بزرگراه بود تا شاهد احداث باند دوم و پل‌هایی در این مسیر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۷۰ کیلومتر و ۵ پل بزرگ بخش باقی مانده این پروژه است که پیمانکارها در همه بخش‌ها مستقر و کارها در حال انجام است.

اسلامی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح هم‌اکنون بالای ۶۰ درصد است و می‌توانیم تا پایان سال ۹۹ شاهد تکمیل آن باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در تشریح دلایل طولانی شدن پروژه عنوان کرد: محدودیت‌های اعتباری و شرایط متفاوتی که طی سال‌های گذشته پیش آمد باعث طولانی شدن پروژه شد.

وی افزود: اما در حال حاضر مجریان این پروژه و پیمانکاران، متعهد به پیشبرد کار با سرعت بیشتر شده‌اند و استاندار خوزستان نیز به صورت ویژه پیگیر خواهند شد تا تکمیل این محور تا پایان سال ۹۹ رقم بخورد.

وزیر راه و شهرسازی در دومین روز سفر خود به خوزستان از جاده کمربندی بهبهان و روند احداث این محور دیدن کرد.

این کمربندی به طول ۵.۵ کیلومتر دارای یک پل به طول ۳۰۰ متر با ۱۰ دهانه ۳۰ متری قرار است ظرف مدت چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

اعتبار پیش‌بینی‌شده برای ساخت جاده و همچنین پل آن ۴۰ میلیارد تومان است که از محل منابع ملی و استانی تامین می‌شود.

انتهای پیام/



 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی خوزستان اهواز وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه